اعلام برنامه کرسی‌های تلاوت قرآن در هفته جاری
کد خبر: 3826773
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

اعلام برنامه کرسی‌های تلاوت قرآن در هفته جاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شورای عالی قرآن کرسی‌های تلاوت این هفته را که طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و پنج‌شنبه برگزار می‌شود، اعلام کرد.

اعلام برنامه کرسی‌های تلاوت قرآن در هفته جاری

به گزارش ایکنا به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، طی هفته جاری سه کرسی تلاوت در روزهای یکشنبه، دوشنبه و پنج‌شنبه با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز کشور برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، اولین کرسی تلاوت این هفته روز یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸، برگزار می‌شود. در این کرسی تلاوت، محمدرضا پورزرگری در دومین کرسی تلاوت موعد ظهر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در اُزگل، خیابان نوبهار، خیابان گلستان شرقی به تلاوت آیات 35 تا 44 سوره مبارکه نور و سوره مبارکه کوثر خواهد پرداخت.
روز دوشنبه ۲۴ تیرماه ۹۸ نیز عباس حسنی در سیصد و سی‌اُمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره) به تلاوت آیات ۱۵ تا ۲۷ سوره مبارکه روم خواهد پرداخت.
در صد و چهل و دومین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب نیز که روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه ۹۸ در مسجد جامع لویزان برگزار می‌شود، محمد موحدیان‌عطار آیات ۱۹۶ تا ۲۰۲ از سوره مبارکه بقره را تلاوت می‌کند.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به صورت هفتگی روزهای دوشنبه در مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان اقدام به برپایی این کرسی‌ها می‌نماید. ضمناً روزهای یکشنبه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و همچنین به صورت یک هفته درمیان در محل خبرگزاری تسنیم و کرسی تلاوت ماهانه در مراکز استان های کشور برگزار می شود.
تمامی کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام 

captcha