«آسام» در آستانه اکران/ فقر دانش‌آموز کلاتکی بر پرده جشنواره‌های جهانی
کد خبر: 3827128
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

«آسام» در آستانه اکران/ فقر دانش‌آموز کلاتکی بر پرده جشنواره‌های جهانی

گروه فرهنگی ـ «آسام» کهگیلویه و بویراحمدی‌ها محصول تلاش کارگردانی جوان برای به نمایش درآوردن فقر دانش‌آموز کلاتکی قرار است بزودی اکران شود.

آسام در آستانه اکران/ فقر دانش‌آموز کلاتکی بر پرده جشنواره‌های جهانی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، فیلم کوتاه آسام روایت داستانی از دانش‌آموزی فقیر در منطقه محروم کلاتک در استان کهگیلویه و بویراحمد است ک چتر معلمش را پناهگاهی برای بیان دردل‌هایش می‌داند و در پی به دست آوردن آن تلاش می‌کند.
این فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای که در روزهای بارانی اسفندماه سال گذشته در روستای محروم کلات استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه شده قرار است بزودی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی به روی پرده سینما برود.
آسام محصول هنری کارگردان جوان کهگیلویه‌ای به نام عباد ادیب‌پور است؛ بنا به گفته ادیب‌پور کارگردان آسام این اسم برای دانش‌آموز روستای کلاتک توسط خود کارگردان انتخاب و به معنای یاور و کمک کننده پدر و مادر است.

یادآور می‌شود، عباد ادیب‌پور نخبه جوان کهگیلویه‌ای در بخش‌های هنری تئاتر، فیلم‌سازی، مستندسازی، کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی و...کار کرده است.
دیپلم بخش داستانی جشنواره بین‌المللی رشد برای فیلم شش خونه در سال 1397، بهترین فیلم صلح جهانی در بخش وزارت امور خارجه جشنواره بین‌المللی رشد برای فیلم شش خونه در سال 1397 و تندیس بهترین فیلم داستانی جشنواره بین‌المللی پرواز برای فیلم شش خونه در سال 1397 از جمله موفقیت‌های ادیب‌پور است.

آسام در آستانه اکران/ فقر دانش‌آموز کلاتکی بر پرده جشنواره‌های جهانی
انتهای پیام

captcha