اعزام ۱۸ گروه جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3827188
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

اعزام ۱۸ گروه جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی ۱۸ گروه جهادی دانشجویی در استان برای اعزام به مناطق محروم خبر داد.

اعزام ۱۸ گروه جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 23 تیرماه در آئین افتتاح اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان، اظهار کرد: 18 گروه جهادی از دانشگاه‌های مختلف استان برای اعزام به روستاهای مختلف مناطق دورافتاده و محروم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اولین گروه جهادی 37 نفره از دانشگاه یاسوج برای سومین سال متوالی به روستای نسه کوه لوداب اعزام شدند، بیان کرد: گروه‌های جهادی در راستای طرح اعتلای بسیج مبنی بر استقرار و فعالیت گروه‌های جهادی از 3 تا 5 سال برای سومین سال متوالی به مناطق اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه ارتباطی عمیق و عاطفی بین اهالی روستاها و اعضای گروه‌های جهادی ایجاد شده است، اضافه کرد: تعدادی گروه جهادی از دیگر استان‌های کشور برای حضور در مناطق محروم و دورافتاده این استان اعلام آمادگی کرده‌اند که هم اکنون در حال سازماندهی این گروه‌ها هستیم.

مهدوی‌مطلق بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده گروه‌های جهادی اعزام شده به مناطق محروم 10 تا 12 روز در مناطق برای ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، توانمندسازی، اقتصاد مقاومتی، مذهبی و علمی حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه مسائل فرهنگی در روستاهای مناطق محروم مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است، ابراز کرد: گروه‌های جهادی در زمینه توجه به دانش‌آموزان مستعد و نخبه دغدغه جدی دارند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل کلاس‌های آموزشی، کنکور و مشاوره به دانش‌آموزان مناطق محروم و کم بضاعت، یادآور شد: با استقبال دانشجویان جهادی به عنوان پشتیبانان جهادی به مسئله ورود کرده و یک مرکز مشاوره نیز ایجاد می‌شود.
انتهای پیام

captcha