برنامه‌های ماهواره‌ای؛ از دلایل فروپاشی خانواده‌ها
کد خبر: 3827395
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کارشناس دینی مطرح کرد؛

برنامه‌های ماهواره‌ای؛ از دلایل فروپاشی خانواده‌ها

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علیزاده گفت: روزگاری نه‌چندان دور که نه ماهواره بود و نه فضای مجازی، خانه‌ها بوی ایمان و دوستی می‌داد؛ اما متأسفانه با ورود ماهواره زمینه برای دور شدن خانواده‌‌‌ها از همدیگر فراهم شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفتمان دینی «پای شیطان در خانه» با محوریت مضرات برنامه‌های ماهواره‌ای، 23 تیرماه در مسجد اعظم شهرستان املش برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علیزاده، کارشناس مسائل دینی و اجتماعی در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع)، به تشریح آفت برنامه‌های ماهواره‌ای و دلایل فروپاشی خانواده‌ها پرداخت.
وی بیان کرد: روزگاری نه‌چندان دور که نه ماهواره بود و نه فضای به اصطلاح مجازی، خانه‌ها بوی ایمان و دوستی می‌داد و دل‌ها به همدیگر نزدیک، دورهم نشینی‌ها و صله ارحام برقرار بود.
علیزاده گفت: متأسفانه با ورود ماهواره و فضای مجازی، زمینه برای دور شدن خانواده‌‌‌ها از همدیگر فراهم و زندگی‌ها از هم گسسته شد؛ در این برهه از زمان طلاق و اعتیاد و فحشا دامن غافلان را گرفت. باید از ماهواره و درگیر شدن در فضای مجازی، این آفت خانمان‌سوز که پای شیطان را به خانه‌های‌مان باز می‌کند، دوری کرد.
الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام
captcha