تجهیز کانون‌های مساجد مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3828189
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴

تجهیز کانون‌های مساجد مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از توسعه تجهیزاتی و ارتقای آموزشی در مناطق حاشیه نشین و کمتر برخوردار استان خبر داد.

تجهیز کانون‌های مساجد مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا دولت آبادی، رئیس ستاد کانون های فرهنگی ـ هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 27 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان در راستای تحقق وظایف سازمانی و اهمیت توجه به مناطق حاشیه نشین و کمتر برخوردار، با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بسته‌های ویژه حمایتی در قالب برنامه‌های آموزشی و توسعه تجهیزاتی را برای مناطق هدف مورد نظر قرار داد.
وی با بیان اینکه طی ۹ ماهه گذشته همایش سبک زندگی اسلامی با حضور بنیاد ملی خانواده در بخش دیشموک اجرایی شده است، عنوان کرد: همچنین کارگاه تخصصی مدیران کانون‌های حومه شهر دهدشت برگزار شد.
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری استان برگزاری محافل بزرگ قرآنی و سخنرانی در مناطقی مانند زیلایی و چیتاب را از دیگر اقدامات اجرایی شده دانست و تصریح کرد: با هدف پشتیبانی از طرح‌ها و برنامه‌ها، حمایت از ۱۰۰ برنامه فرهنگی مذهبی در مناطق حاشیه ای نیز محقق شد.
دولت آبادی توزیع بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب با موضوعات کودک و خانواده و مهارت‌های زندگی را از دیگر اقدامات اجرا شده ذکر کرد.
وی از تجهیز کانون‌های فرهنگی ـ هنری حاشیه شهرها با پوشش اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و ابراز کرد: با هدف ارتقای ظرفیت‌های ورزشی، توزیع ۳۰ میلیون تومان تجهیزات نیز انجام گرفت.
انتهای پیام

captcha