اختصاص ۳۰ میلیارد تومان به پروژه جاده ایلام - مهران
کد خبر: 3828619
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
سلیمانی دشتکی خبر داد:

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان به پروژه جاده ایلام - مهران

گروه اجتماعی ــ استاندار ایلام گفت: خوشبختانه در نشست هیئت عالی‌رتبه اقتصادی مقرر شد ۳۰ میلیارد تومان به پروژه جاده ایلام به مهران اختصاص یابد.

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان به پروژه جاده ایلام - مهران
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز بیست و نهم تیر ماه از افزایش تردد زوار در اربعین امسال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حذف ویزا و تسهیل در تردد زوار پیش‌بینی می‌شود نسبت به سال گذشته اربعین باشکوه‌تری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در نظر داریم به خاطر رفع معضل ترافیک در ایام اربعین پایانه برکت را از پل زائر جدا کنیم، تصریح کرد: برای رفاه حال زوار در نظر داریم برای بیش از ۱۱ هزار نفر سایبان و ۶۰۰ سرویس بهداشتی همراه با حمام احداث کنیم.
استاندار ایلام با اشاره اهتمام جدی در پروژه های مسیر اربعین عنوان کرد: اولویت اصلی پروژه‌های عمرانی استان ایلام بر تکمیل پروژه‌های اربعین تمرکز یافته است.
استاندار ایلام ادامه داد: در این راستا پیگیر پرداخت مطالبات پیمانکاران این پروژه‌ها هستیم که خوشبختانه در نشست هیئت عالی‌رتبه اقتصادی مقرر شد ۳۰ میلیارد تومان به پروژه جاده ایلام به مهران اختصاص یابد.
نماینده عالی دولت در استان از تصویب بازارچه‌های چیلات و چنگوله در دولت خبر داد و گفت: آنچه که بر عهده استان در جهت ساخت زیرساخت های این دو بازارچه است، انجام شده و نیازمند پای کار آمدن طرف عراقی هستیم که در این راستا پیگیری های لازم از طریق روابط دیپلماتیک در حال انجام است.
انتهای پیام
captcha