نماز جمعه مصداق عینی دشمن‌هراسی است
کد خبر: 3828936
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

نماز جمعه مصداق عینی دشمن‌هراسی است

گروه سیاست و اقتصاد - فرماندار ماکو با بیان اینکه نماز جمعه، مصداق عینی دشمن‌هراسی است، گفت: دشمن همواره از تجمع مسلمانان در راستای حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های خود هراسان بوده است.

نماز جمعه مصداق عینی دشمن‌هراسی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن عباسی، فرماندار ماکو، ظهر امروز، ۳۰ تیر ماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی بزرگداشت ستاد نماز جمعه در تشریح بعد فرهنگی و اجتماعی نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: دشمن همواره از تجمع مسلمانان در راستای حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های خود هراسان بوده و نماز جمعه، مصداق عینی دشمن هراسی است.

وی افزود: حضور مسئولین در نمازهای جماعت، مراسمات ملی و مذهبی رضایت‌مندی مردم را محقق خواهد ساخت.

فرماندار ماکو گفت: اجباری در اقامه نماز در ادارات نیست، درعین‌حال که تمامی مسئولان به این درجه از شعور رسیده‌اند که برگزاری نماز جماعت فقط به خاطر خدا است.

عباسی با اشاره به اینکه فاصله گرفتن مسئولان از مردم احساس بیگانگی را در بین مردم و مسئولین رقم خواهد زد، تاکید کرد: رفتار و حرکات مسئولین و اعضای ستاد نماز جمعه در جذب مردم به نماز جمعه تاثیرگذار است.

شایان ذکر است؛ هفته بزرگداشت نماز جمعه از ۳ تا ۹ مرداد ماه است که دیدار با خانواده‌های شهدای ستاد نماز جمعه، حضور بر سر مزار امام جمعه فقید شهرستان، فضاسازی سطح شهر با نصب بنر، حضور پرشور مسئولان و مردم در نماز، تقدیر و تجلیل از ائمه جمعه موقف، برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه سلامت، پیاده‌روی خانوادگی و مسابقات ورزشی از برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام

captcha