پویایی فعالیت‌های قرآنی در گرو بهره‌گیری از دکترین رهبری است
کد خبر: 3829301
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر:

پویایی فعالیت‌های قرآنی در گرو بهره‌گیری از دکترین رهبری است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌ وا‌لمسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور گفت: پویاتر شدن فعالیت‌های قرآنی کشور در عرصه ملی و بین‌المللی در گرو عملیاتی کردن نظام‌نامه فعالیت‌های قرآنی در اجرای برنامه‌ها و بهره‌گیری از دکترین تخصصی قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه آسیب‌شناسی چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان بوشهر، 31 تیرماه با حضور مدیرکل، معاونان و رؤسای ستادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌وا‌لمسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، در این جلسه از دبیران کمیته‌ها و برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات قرآنی تشکر و قدردانی کرد و نکاتی در خصوص نحوه بهتر اجرای مسابقات مرحله شهرستانی و استانی بیان کرد و در ادامه بر تشکیل دبیرخانه دائمی ویژه مسابقات اوقاف با حضور داوران پیشکسوت قرآنی، فعالان اساتید شاخص جامعه قرآنی، اتحادیه و مؤسسات پیشتاز قرآنی و رسانه‌های تخصصی حوزه قرآن و عترت تأکید کرد.
وی در این جلسه خواستار شد: با برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی با کمیته‌های فنی، پشتیبانی، اجرایی، تأمینی، فرهنگی واطلاع‌رسانی برای تخصصی‌تر شدن مسابقات مرحله شهرستانی قرآن اوقاف در سال آینده اهتمام ویژه داشته و با تمامی متسابقان فعال و برتر در ادارات اوقاف شهرستان‌های بوشهر به‌ صورت مستمر نشست‌های آموزشی با تعامل مؤسسات قرآنی و داوران بومی برگزار شود.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر مطرح کرد: تضمین پویایی فعالیت‌های قرآنی کشور در عرصه ملی و بین‌المللی در گرو عملیاتی کردن نظام‌نامه فعالیت‌های قرآنی در اجرای برنامه‌ها و بهره‌گیری از دکترین تخصصی قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
همچنین، در سال 98 پنج وقف جدید در استان بوشهر و دو وقف قرآنی در شهرستان‌های چغادک و دشتستان انجام شده است.
حامد فکوری
انتهای پیام
captcha