مهدکودک‌های مساجد سازماندهی می‌شود/ امضای تفاهم‌نامه به زودی
کد خبر: 3829630
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

مهدکودک‌های مساجد سازماندهی می‌شود/ امضای تفاهم‌نامه به زودی

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از امضای تفاهم‌نامه‌ای میان این ستاد و سازمان بهزیستی در آینده‌ای نزدیک در راستای سازماندهی فعالیت مهدکودک‌های مساجد کشور خبرداد.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان، رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران‌ اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای به‌زودی میان سازمان بهزیستی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، درباره مهدکودک‌های مساجد امضا خواهد شد که براساس این تفاهم‌نامه، آیین‌نامه فعالیت این مهدها مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون مهدکودک‌هایی در سطح مساجد تهران فعال است اما براساس این آئین‌نامه، مهدهای کودک سازماندهی خواهد شد، تصریح کرد: هم‌اکنون جلسات کارشناسی این آئین‌نامه در حال برگزاری است و متن آن در آستانه نهایی شدن است.

قدیریان اضافه کرد: این تفاهم‌نامه توسط رؤسای دو نهاد به امضا خواهد رسید اما ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تهران، به‌عنوان مجری آن انتخاب شده است تا برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم را در این زمینه اجرایی کند و در نهایت آئین‌نامه برای اجرا به استان‌های کشور ابلاغ شود.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: براساس این آئین‌نامه مهدکودک‌های موجود در مساجد تجهیز و در مساجدی که دارای ظرفیت لازم هستند نیز مهدکودک تأسیس خواهد شد.

انتهای پیام

captcha