عزم عمومی برای عبور از كاستی‌ها به وجود آید
کد خبر: 3829644
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

عزم عمومی برای عبور از كاستی‌ها به وجود آید

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینكه جهان‌بینی انسان در این عالم با مشكلات عدیده‌ای مواجه است، گفت: چنانچه عزم عمومی برای عبور از کاستی‌ها به وجود آید، از تمامی بحران‌ها سربلند بیرون خواهیم آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرارسیدن هفته نماز جمعه، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس به‌همراه اعضای ستاد بزرگداشت این هفته عصر دیروز، اول مردادماه از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان شیراز بازدید كرد.

وی در این بازدید ضمن اشاره به مشکلات و رنج‌های فراوان جانبازان اعصاب و روان طی سه دهه گذشته گفت: امروز بسیاری از درخواست‌های جانبازان اعصاب و روان و خانواده‌های آنان را شنیدیم و آنچه باید انجام دهیم این است که هرکس هر چیزی که از دستش برآید در این راه کمک کند تا آلام و درد و رنج این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها کاسته شود چراکه این‌گونه مشارکت‌های انسانی تحمل مشکل را آسان‌تر می‌کند.

آیت‌الله دژكام با اشاره به اینکه جهان‌بینی انسان در این عالم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌روست، افزود: چنانچه همراهی رسانه‌های گفتاری، شنیداری و مکتوب در انتقال مشکلاتی که برای آحاد جامعه به‌وجود آمده پیشگام شود و یک عزم عمومی برای عبور از کاستی‌ها به وجود آید، از تمامی بحران‌ها سربلند بیرون خواهیم آمد.

امام‌جمعه شیراز یادآور شد: به خانواده ایثارگران، شهدا و جانبازان اعصاب و روان برابر صبر و استقامتی که از بعد از گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی از خود نشان داده‌اند مدیون هستیم و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی اظهار كرد: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود که نسبت به برطرف کردن خواسته و مشکلی که بر جانبازان تحمیل‌ شده است، اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha