انتقال زائران به سرزمین وحی با نظم خاصی همراه است
کد خبر: 3829645
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

انتقال زائران به سرزمین وحی با نظم خاصی همراه است

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی با نظم و رضایتمندی خاصی همراه است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، در بازدید از پروژه چهار بانده اردبیل ــ مشگین‌شهر روز گذشته، اول مرداد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده و همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مردم عملیات انتقال زائران بیت‌الله الحرام به عربستان با نظم خاصی همراه است.

وی از اعزام بسیاری از زائران سرزمین وحی به مدینه منوره خبر داد و افزود: بسیاری از زائران به مدینه منوره اعزام شده‌اند و عملیات انتقال افراد باقیمانده از تمامی استان‌های کشور در روزهای آتی با نظم و رضایتمندی خاصی انجام می‌شود.

آدم‌نژاد با اشاره به رضایت حجاج، تصریح کرد: امسال در همه سطوح رضایتمندی زائران بالا بود و امیدواریم در پروازهای برگشت نیز همین رضایتمندی حاصل شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال باید شاهد افتتاح جاده چهار بانده اردبیل ـ مشگین‌شهر می‌شدیم، بیان کرد: تا آخر تابستان قرار است 25 کیلومتر از این محور آماده افتتاح شود تا با حضور مسئولان کشوری و استانی شاهد بهره‌برداری از این مجموعه بزرگراهی باشیم.

 پویا حاجی‌وند

انتهای پیام

captcha