برگزاری مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان
کد خبر: 3829674
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

برگزاری مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرزندان همکار صنعت آب و برق لرستان امروز، دوم مرداد در خرم‌آباد برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرزندان همکار صنعت آب و برق استان لرستان در مرحله استانی امروز چهارشنبه، دوم مرداد به میزبانی شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات که در مرحله شرکتی مسابقات قرآن فرزندان همکار صنعت آب و برق لرستان حائز رتبه برتر شده بودند در رشته‌های قرائت، اذان حفظ، مفاهیم و آموزه‌های قرآنی با هم رقابت می‌کنند.

داوری این مسابقات را در بخش آقایان، عزت‌اله گوشه‌ای و سید‌عباس پورهاشمیان و در بخش بانوان نیز نیلوفر سپهوند و رحمانی بر‌عهده داشتند.

برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان به مرحله کشوری که شهریور‌ماه امسال به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

یادآور می‌شود، که مرحله شرکتی مسابقات قرآن فرزندان همکار صنعت آب و برق لرستان با حضور ۲۸۰ شرکت‌کننده در شرکت‌های چهارگانه توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب روستایی، آب و فاضلاب شهری و آب منطقه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام

captcha