بهره‌مندی هزار قرآن‌آموز از آموزش‌های عمومی قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3829682
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

بهره‌مندی هزار قرآن‌آموز از آموزش‌های عمومی قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ طی شش ماه نخست سال‌ جاری هزار قرآن‌آموز از آموزش‌های عمومی قرآن کریم در مراکز قرآنی این شهرستان بهره‌مند خواهند شد.

جلیل اسدی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از بهره‌مندی هزار قرآن‌آموز در این شهرستان از آموزش‌های عمومی قرآن کریم طی شش ماه نخست سال‌ جاری خبر داد.

وی افزود: این طرح با حمایت اداره امور قرآنی و توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن این شهرستان ویژه قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

اسدی با اشاره به بودجه‌های در نظر گرفته شده ویژه طرح‌های قرآنی استان تصریح کرد: بودجه در نظر گرفته از محل اعتبارات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان به طرح‌های قرآنی مراکز قرآنی این شهرستان اختصاص یافت.

کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: اکثر طرح‌ها در قالب برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن است که در طول سال‌ جاری توسط مؤسسات به قرآن‌آموزان ارائه می‌شود.

وی گفت: اعتباراتی نیز به جلسات شاخص تفسیر اختصاص می‌یابد همچنین کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی و محافل قرآن نیز جزء برنامه‌های اجرایی طی بازه زمانی شش ماه نخست سال‌ جاری در استان است.

اسدی به اجرای طرح آموزش تخصصی قرائت نیز اشاره و عنوان کرد: مؤسسات قرآن باید به سمت آموزش هدفمند گام بردارند و در این راستا به تربیت نیروهای شاخص قرآنی در استان بپردازند.

انتهای پیام

captcha