«ملکه کشتی ربا» در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه دایر می‌شود
کد خبر: 3829687
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
با همت بنیاد فرهنگی روایت فتح؛

«ملکه کشتی ربا» در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه دایر می‌شود

گروه هنر ــ نمایشگاه «ملکه کشتی ربا» با همت بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه از روز شنبه، ۵ مرداد ماه دایر می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، نمایشگاه «ملکه کشتی ربا» با همت بنیاد فرهنگی روایت فتح در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه از روز شنبه ۵ مرداد ماه دایر می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۴۰ کارتون و کاریکاتور از ۱۴ هنرمند متعهد و متخصص است که به موضوع دزدی دریایی دولت خبیث انگلیس از نفکش ایرانی خواهد پرداخت.

مسعود شجاعی طباطبایی دبیر نمایشگاه دربار علت برپایی نمایشگاه در قالب کاریکاتور و کارتون گفت: کاریکاتور رسانه‌ای با زبان جهانی است و لازم دانستیم همه حقایق را درباره این دزدی در قالب نماشگاه «ملکه کشتی ربا» بیان کنیم. همچنین محمد حبیبی مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس نیز برپایی این نمایشگاه را در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و در پاسخ به گستاخی دولت مکار انگلیس عنوان کرد.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «ملکه کشتی ربا» از روز شنبه ۵ تا ۲۵ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۹ در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، تقاطع خیابان بهار جنوبی جنب پل روشندلان پلاک ۴۵۳ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha