انتصاب مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل
کد خبر: 3829719
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

انتصاب مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل

گروه اجتماعی ــ با حضور معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه اردبیل از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام کریمی قدردانی و حجت‌الاسلام ناصر نصیری به عنوان مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل انتخاب شد.

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل انتخاب شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، با حضور معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه اردبیل، روز گذشته، اول مردادماه در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام کریمی قدردانی و حجت‌الاسلام ناصر نصیری به عنوان مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل انتخاب شد.

حجت‌الاسلام علی نوری، معاون سیاستگذاری شورای ائمه جمعه کشور در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می‌شود که این یک حرکت عظیم و معنوی است و برپایی نماز جمعه در شهر شادابی خاصی به وجود می‌آورد.

احیای نماز در مدارس و دانشگاه‌ها

وی تصریح کرد: احیای نماز در مدارس و دانشگاه‌ها نیز یک امر هم است که باید مسئولان مربوطه به این امر اهتمام جدی داشته باشند. این که امروزه در ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه برپا می‌شود از برکات خون شهدای والامقام است.

معاون سیاستگذاری شورای ائمه جمعه کشور یکی از اولویت‌های سیاستگذاری شورای ائمه کشور را تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در گردهمایی اخیر دانست و بیان کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

نوری از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام کریمی در طول فعالیتش در استان قدردانی کرد و گفت: حجت‌الاسلام کریمی نقش ارزنده‌ای در تعامل و وحدت ائمه جمعه استان داشته است و بی‌شک با اهتمام جدی امام جمعه اردبیل و وحدت و تعامل مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان حجت‌الاسلام نصیری نیز این اتفاق تحقق می‌یابد.

نقش مهم ائمه در شکل‌گیری مطالبات مردم

آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل نیز در ادامه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگی برگزاری نماز جمعه از برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ائمه جمعه نقش اساسی در شکل‌گیری مطالبات مردم دارند و در کنار مردم و با مردم هستند.

عاملی از تلاش‌های حجت‌الاسلام کریمی مدیر اسبق دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل تجلیل و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات حجت‌الاسلام کریمی تجلیل شد و حجت‌الاسلام نصیری به عنوان مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل انتخاب شد و به مناسبت چهل سالگی برپایی نماز جمعه از حجت‌الاسلام مقدسی، امام جمعه نیر به نمایندگی از ائمه جمعه استان تجلیل شد و از مستند‌های آیت‌الله مروج و آیت‌الله یکتا که توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل تهیه شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام

captcha