برگزارکننده مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان در حریم رضوی باشیم
کد خبر: 3830963
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲

برگزارکننده مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان در حریم رضوی باشیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با بیان اینکه امروز میزبان قرآنی هستیم که یادآور عظمت هستی و بیان‌کننده تاریخ زندگی شخصیت‌های بزرگ است، گفت: امید داریم روزی برگزارکننده مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزی در حریم رضوی باشیم.

امید داریم مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزی قرآن در جوار حریم رضوی برگزار شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، علیرضا مالک‌اشرفی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در مراسم افتتاحیه سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور که شب گذشته، هفتم مردادماه در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به دانش‌آموزان نخبه قرآنی و تقدیر از برگزارکنندگان این دوره از مسابقات، اظهار کرد: جا دارد در این مراسم از آموزش و پرورش استان زنجان که زمینه‌ساز مسابقات پژوهشی قرآن، عترت و نماز هستند، قدردانی کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مسابقات قرآن فرهنگیان کشور در مشهد، افزود: سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی برای پانزدهمین بار به میزبانی مشهد و با حضور 2000 نخبه قرآنی و در دو بخش پسران و دختران تا 15 مردادماه برگزار خواهد شد و این میزبانی از زائران امام رئوف توفیق بزرگی است که در طول این 15 دوره نصیبمان شده است.

مالک‌اشرفی اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن در ایام خاص ذی‌القعده و در جوار حرم مطهر رضوی برکات زیادی به همراه خواهد داشت از طرفی مسابقات قرآن یادآور نعمات و صفات الهی، یادآور سرنوشت انسان‌های پیشین و آینده انسان و معاد است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی بیان کرد: امروز میزبان قرآنی هستیم که یادآور عظمت هستی و بیان‌کننده تاریخ زندگی شخصیت‌های بزرگ است که برای این میزبانی، خداوند باری تعالی را شاکر و سپاسگزار هستیم و امید داریم روزی برگزارکننده مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزی در حریم رضوی باشیم.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با معرفی برگزیدگان همزمان با 10 مردادماه برگزار و 12 مردادماه مراسم افتتاحیه مسابقات در بخش دانش‌آموزان دختر دنبال می‌شود.

مالک‌اشرفی در پایان اظهار کرد: بیش از 700 دانش‌آموز دختر از 12 تا 15 مردادماه در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha