اعتماد مردم سرمایه اصلی مسئولان است
کد خبر: 3832020
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

اعتماد مردم سرمایه اصلی مسئولان است

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به اینکه ایجاد و تقویت روحیه خدمت به دیگران به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است، گفت: اعتماد مردم سرمایه اصلی مسئولان است.

اعتماد مردم سرمایه اصلی مسئولین استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الله عسگری، رئیس شورای شهر ابهر ‌امروز، ‌۱۲ مردادماه در حاشیه برگزاری میز خدمت در مسجد حضرت علی‌اصغر(ع) حسین‌آباد ابهر با بیان این‌که اعتماد مردم ســرمایه اصلی مسئولان است، افزود: این دیدارها می‌تواند به دور از مسیر پر پیچ و خم اداری و به ساده‌ترین شکل نیازها و درخواست‌های شهروندان را مرتفع کنند.
 
وی اظهار کرد: زمانی خروجی این ارتباطات مناسب خواهد بود که همه مسئولان با حضور خود بر اعتبار و اهمیت این نشست‌ها واقف باشند.

عسگری یادآور شد: خدمت به مردم از با‌ارزش‌ترین کارها نزد خداوند است و متضمن ثواب اخروی و پاداش فراوانی است و با ثواب عبادات مستحب، پهلو میزند و برابری می‌کند.

رئیس شورای شهر ابهر با بیان اینکه در روایت‌های مختلف نیز بر اهتمام ورزیدن به امور مسلمین تأکید بسیاری شده تا جایی که «ایجاد و تقویت روحیه خدمت به دیگران» به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است، ادامه داد: وقتی از پیامبر(ص) ‌درباره محبوب‌ترین بندگان نزد خداوند سؤال شد، ایشان فرمودند: محبوب ترین بندگان نزد خداوند، آن کسی است که سودش بیشتر به مردم برسد. 
انتهای پیام
captcha