کسب رتبه نخست مسابقات قرآن کشور از سوی مددجویان کهگیلویه‌وبویراحمدی
کد خبر: 3833167
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

کسب رتبه نخست مسابقات قرآن کشور از سوی مددجویان کهگیلویه‌وبویراحمدی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی کشور در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل توسط مددجویان این استان خبر داد.

کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی کشور ازسوی مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیدوار کاراندیش، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 15 مردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به کسب رتبه اول مسابقات قرآنی کشور توسط مددجویان استان، گفت: سومین دوره مسابقات کشوری قرآنی کمیته امداد با عنوان «رهپویان ولایت» در استان اصفهان برگزار شد که دو نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با کسب رتبه‌های برتر، مقام نخست در دو رشته این مسابقات را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه 12 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مرحله کشوری این مسابقات راه‌ یافته بودند، افزود: در مسابقات کشوری نیز صدیقه دیورخش رتبه نخست رشته حفظ 20 جزء و علیرضا دیانتی راد رتبه نخست قرائت و ترتیل را کسب کردند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی در اولویت برنامه‌‌های فرهنگی کمیته امداد استان قرار دارد، بیان کرد: یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌های این نهاد ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانوارهای تحت حمایت است و آموزش حفظ، قرائت و تفسیر قرآن در بین مددجویان در اولویت مباحث آموزشی کمیته امداد است.
انتهای پیام

captcha