برگزاری یادواره شهیدان رجایی و باهنر در یاسوج
کد خبر: 3836462
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

برگزاری یادواره شهیدان رجایی و باهنر در یاسوج

گروه فرهنگی ــ معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مراسم گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهیدان رجایی و باهنر در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، احد جمالی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 مردادماه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت و سالروز شهادت رجایی و باهنر فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه ساده‌زیستی شهیدان رجایی و باهنر شهره خاص و عام بود، افزود: باید روحیه مخالفت با اشرافی‌گری، روحیه جهادی، سلامت اقتصادی و اخلاق‌مداری این دو شهید والامقام در وجود کارمندان متجلی شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایران با 17 هزار شهید ترور، قربانی اصلی تروریسم است، اضافه کرد: ملت ایران زخم‌خورده تروریست‌های منافق هستند و شهیدان رجایی و باهنر هم به دست همین گروهک خبیث به شهادت رسیدند.

جمالی از برگزاری مراسم گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در استان خبر داد و بیان کرد: این مراسم با تجلیل از کارمندان و دستگاه‌های برتر استانی ششم شهریور در یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha