تجمع هیئت‌های مذهبی در مصلی یاسوج
کد خبر: 3841187
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

تجمع هیئت‌های مذهبی در مصلی یاسوج

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تجمع هیئت‌های مذهبی در مصلی یاسوج خبر داد.

تجمع هیئت‌های مذهبی در مصلی یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۱۸ شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت تجمع هیئت‌‌های مذهبی در یک روز خاص به جهت اثر تبلیغی و تربیتی و سیاسی که دارد، هیئت‌‌های مذهبی در روز تاسوعا یک تجمع دارند.
وی افزود: با برنامه ریزی‌‌ها و هماهنگی‌ با هیئت‌‌های مذهبی و نهاد‌های مربوطه، تجمع هیئت‌‌ها در روز تاسوعا ساعت ۱۰ صبح در خیابان جمهوری منتهی به میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در روز تاسوعا هیئت‌‌ها بدون علم و پرچم اختصاصی هیئت خود در این تجمع حضور پیدا می‌‌کنند تا همه هیئت‌‌ها به صورت یک هیئت، نمایش باشکوهی از عزاداری امام حسین(ع) را داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این برنامه می‌‌تواند شکوه و نمایش بسیار خوبی برای اعلام حمایت از ارزش‌‌هایی که امام حسین(ع) و یارانش در روز عاشورا برای آن مبارزه کردند، داشته باشد.
حجت‌الاسلام افتخاری همچنین با اشاره به تجمع روز عاشورا، تصریح کرد: در روز عاشورا هیئت‌‌های مذهبی مانند سال‌‌های قبل با پرچم و امکانات خود در مصلی امام خمینی(ره) تجمع می‌کنند تا نماز ظهر عاشورا را در مصلی برگزار کنند و هیئت‌‌هایی که دیرتر به این مکان برسند در هر جایی که باشند، نماز ظهر عاشورا را برپا می‌کنند.
انتهای پیام

captcha