پروژه مهر، نماد برنامه‌ریزی در فرآیند تعلیم و تربیت است
کد خبر: 3841802
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

پروژه مهر، نماد برنامه‌ریزی در فرآیند تعلیم و تربیت است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: پروژه مهر با محوریت فضا، تجهیزات و نیروی انسانی، نماد مدیریت و برنامه‌ریزی در فرآیند تعلیم و تربیت است.

پروژه مهر نماد مدیریت و برنامه ریزی در فرآیند تعلیم و تربیت است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان روز گذشته، 21 شهریورماه در نشست پروژه مهر آموزش و پرورش، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه مهر، از تیرماه سال جاری در مدارس استان آغاز شده و تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: هدف از اجرای پروژه مهر، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، احصای دقیق موانع و آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف و بهینه‌سازی عملکرد نیروی انسانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد استفاده مناسب از فرصت‌ها را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و گفت: در پروژه مهر، یک سال تحصیلی موفق در عرصه آموزشی و تربیتی برنامه‌ریزی شده و این پروژه یک فرآیند بهم پیوسته و زنجیره‌ای از مجموعه‌های مختلف در بخش‌های فرهنگی، خدماتی، اداری و آموزشی است.

زارع‌پور ابراز کرد: برای اجرای کامل برنامه پروژه مهر، مدیران شهرستان‌ها و مناطق مختلف باید همه توان خود را به کار گیرند. سهل‌انگاری در هر بخشی، باعث ایجاد مشکلات در نظام تعلیم و تربیت می‌شود.

انتهای پیام

captcha