تولید ۱۰ کلیپ فرهنگ عاشورایی در کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3842800
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

تولید ۱۰ کلیپ فرهنگ عاشورایی در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

گروه معارف ــ مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: به‌مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری ابا‌عبدالله‌الحسین(ع)، ۱۰ کلیپ متناسب با فضای مجازی در حوزه هنری تولید و منتشر شد.

تولید ۱۰کلیپ فرهنگ عاشورایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، مصطفی فرخیانی، مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان، امروز، 26 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حوزه هنری با هدف استفاده هر چه بهتر از ظرفیت گسترده فضای مجازی در ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی در راستای آگاهی‌بخشی حقیقت واقعه عاشورا اقدام به تولید و نشر تعداد ۱۰ کلیپ عاشورایی متناسب با فضای مجازی در دهه اول ماه محرم کرد.

وی افزود: کلیپ‌های تولید شده متشکل از ۴ کلیپ شعرخوانی در مدح و ثنای حضرت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا توسط شاعران هم‌استانی و همچنین 6 کلیپ از مجموعه آثار پوستر و عکس‌های عاشورایی تولید شده توسط هنرمندان استان به‌صورت نمایشگاه مجازی بوده که از طریق فضای مجازی منتشر و با استقبال خوبی مواجه شد.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان اضافه کرد: حمید حسینیان، قاسم بدره، محمد سعید میرزایی و روح‌الله طباطبایی از جمله شاعرانی بودند که با شعرخوانی در تولید این کلیپ‌ها همکاری داشتند.

فرخیانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: فضای مجازی به‌عنوان واقعیت مجازی پذیرفته شده و با توجه به اهمیت آن در سرعت انتقال اطلاعات، می‌توان با استفاده درست از این فضا در نشر فرهنگ دینی و عاشورایی و ارزش‌های متعالی جامعه به خوبی بهره برد.

انتهای پیام

captcha