رژه نیروهای مسلح در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3843996
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

رژه نیروهای مسلح در یاسوج برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ رژه باصلابت نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور گروه‌های مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان اجرایی کهگیلویه‌و‌بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان، امروز، 31 شهریورماه در حاشیه رژه نیروهای مسلح، اظهار کرد: امروز جریان مقاومت در نقاط مختلف با فطرت تمام هیمنه دشمن را درهم شکسته و این برگرفته از عاشورای حسینی و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه بصیرت، آگاهی، دشمن‌شناسی و ایثار مردم در شکل‌گیری اقتدار کشور نقش اساسی داشته، افزود: امروز ایران اسلامی با تجربه‌تر از هشت سال دفاع مقدس و با هوشیاری، بصیرت، حکمت چهل سالگی را طی کرده و با انسجام، وحدت و اقتدار انقلاب شکوهمند ما ادامه دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ثمره خون شهیدانمان و خانواده‌های شهدا چنان شوکتی به ما داده که امید ما را به پیروزی نهایی بیشتر کرده است، اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس و مقاومت امروز ما برگرفته از عاشورای حسینی است.

خرمدل با بیان اینکه جریان مقاومت ثمره دفاع مقدس است، بیان کرد: این محور با توکل برخدا و اطاعت از فرامین ولایت، هیمنه استکبار را درهم شکست.

وی با بیان اینکه امروز دشمن آرزوی عکس گرفتن و مذاکره با مسئولان ما را دارد، ابراز کرد: نیروی انتظامی مقتدر و وزارت اطلاعات و سپاه و ارتش و بسیج همه در کنار یکدیگر امنیت کشور را به خوبی تأمین می‌کنند و همه در عهدی که با ولی زمانه خود بسته‌ایم ثابت قدم خواهیم ماند و در مسیری که از سال 57 آغاز شده حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام

captcha