دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند
کد خبر: 3844018
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند

گروه اجتماعی ـ ۱۹ دستگاه برتر کهگیلویه‌و‌بویراحمد در جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار، تجلیل شدند.

دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، 30 شهریورماه در حاشیه تجلیل از دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی، اظهار کرد: عملکرد 76 دستگاه اجرایی استان در هفت محور از جمله اصلاح ساختار، توسعه دولت الکترونیک، استقرار نظام مدیریت عملکرد و ارزیابی و ساماندهی نیروی انسانی ارزیابی شدند.

وی با اشاره به نوآوری و تغییرات در فرایند ارزیابی جشنواره شهید رجایی امسال، افزود: در سال 95 برخی از دستگاه‌ها ارزیابی شدند که این تعداد امسال به 76 دستگاه رسید که امیدواریم این تعداد سال آینده به 92 دستگاه اجرایی برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه‌و‌بویراحمد اضافه کرد: تدوین شاخص‌های اختصاصی دستگاه‌های اضافه شده در استان، تدوین 61 شاخص برای ارزیابی شهرستان‌ها و تدوین 76 شاخص اختصاصی جدید برای 23 دستگاه نیز از دیگر نوآوری و تغییرات در فرایند ارزیابی جشنواره شهید رجایی امسال بوده است.

نوروزی با بیان اینکه 76دستگاه اجرایی ارزیابی شده در جشنواره شهید رجایی به پنج گروه تفکیک شدند، گفت: دستگاه‌ها در پنج گروه شامل زیربنایی و تولیدی، دستگاه علمی ـ فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و قضایی، شرکت‌ها، بیمه‌ها و بانک‌ها و دستگاه‌های حمایتی، سلامت و بهداشت تقسیم شدند.

یادآور می‌شود، 20 دستگاه اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی تجلیل شدند.

انتهای پیام

captcha