نامه‌نگاری با رئیس‌جمهور برای توجه به ظرفیت‌‌های طب سنتی
کد خبر: 3859298
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
حجت‌الاسلام پژمانفر به ایکنا خبر داد:

نامه‌نگاری با رئیس‌جمهور برای توجه به ظرفیت‌‌های طب سنتی

گروه سلامت ــ رئیس فراکسیون طب سنتی و اسلامی ضمن تشریح جلسه امروز این فراکسیون گفت: قرار شد فراکسیون با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور، اهمیت و ظرفیت طب سنتی و اسلامی ـ ایرانی را تبیین و تشریح کند تا بودجه و اعتبار لازم برای آن پیش‌بینی شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون طب سنتی و اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا درباره جلسه امروز، یکشنبه 3 آذرماه فراکسیون گفت: این جلسه با حضور آقایان منصورنیا و خیراندیش، از اطبای سنتی و اسلامی و نمایندگان عضو فراکسیون و برخی نمایندگان غیرعضو برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات و موانع پیش روی طب سنتی و اسلامی مطرح شد. این مشکلات منجر به این شده که از ظرفیت این طب استفاده نشود و متأسفانه برخی برخلاف جریان رایج در دنیا، طب سنتی و طب اسلامی ـ ایرانی را به منزله یک تهدید در جامعه مطرح می‌کنند و این گلایه‌ای بود که بیان شد.

پژمانفر اظهار کرد: موضوع دیگر این بود که باید در کنار مجموعه صنفی پزشکان، یک مجموعه صنفی برای حکما و طبیبان سنتی تشکیل شود.

رئیس فراکسیون طب سنتی بیان کرد: مسئله مطرح شده دیگر در این جلسه نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به مردم درباره طب سنتی و اسلامی ـ ایرانی است که متأسفانه رسانه‌ها همراهی خوبی با این موضوع ندارند.

وی در پایان اظهار کرد: در نهایت قرار شد فراکسیون با اسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور، اهمیت و ظرفیت طب سنتی و اسلامی ـ ایرانی را تبیین و تشریح کند تا به آن توجه شود و بودجه و اعتبار لازم برای آن پیش‌بینی شود.

انتهای پیام
captcha