زیرساخت‌های لازم برای فعالیت اصحاب رسانه فراهم شود
کد خبر: 3874154
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

زیرساخت‌های لازم برای فعالیت اصحاب رسانه فراهم شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد لرستان با بیان این‌که رسانه‌ها با تقویت فضای وحدت در جامعه، زمینه توسعه همه‌جانبه استان را بیش از پیش رقم بزنند، گفت: مسئولان نگاه ویژه‌تری به رسانه‌ها داشته باشند و زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت گسترده و سالم اصحاب رسانه فراهم کنند.

زیرساخت‌های لازم برای فعالیت گسترده و سالم اصحاب رسانه فراهم شودبه گزارش ایکنا از لرستان، اصحاب رسانه استان لرستان عصر شنبه، پنجم بهمن‌ماه به دعوت خانه مطبوعات با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کردند.

در این دیدار احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی آیت‌الله محمد بلندنظر و تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تأکید بر نقش رسانه در توسعه، پیشرفت و ایجاد وحدت در استان، گفت: جنگ امروز استکبار با نظام اسلامی فقط در حوزه اقتصادی یا اجتماعی نیست.

وی افزود: در حوزه رسانه، همه شما به‌خوبی شاهد بودید که در همین وقایع اخیر، دشمنان نظام از تمام ظرفیت رسانه‌ای خود بهره گرفته و به‌دنبال آن بودند که با تولید محتواهای مطلوب خود به نظام ضربه بزنند که الحمدالله جبهه رسانه‌ای کشور و استان علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و کاستی‌های زیرساختی، با تکیه بر توانمندی و تلاش انقلابی، در این جنگ پیروز شدند.

فتایی با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: «امروز رسانه‌ها، تلویزیون‌ها و هنرها تأثیرشان از بمب اتم بیشتر است»، گفت: از همین روی لازم است که مسئولان نگاه ویژه‌تری به رسانه‌ها داشته و زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت گسترده و سالم اصحاب رسانه فراهم آورند.

وی اضافه کرد: ما از گذشته تا به امروز در استان با کمبودهایی مواجه بوده‌ و هستیم و لازم است رسانه‌ها با تقویت فضای وحدت در جامعه، زمینه توسعه‌ همه‌جانبه استان را بیش از پیش رقم بزنند.

مدیرکل ارشاد لرستان در پایان به موضوع برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: با حضور بیش‌از ۸۳ درصدی جامعه رسانه‌ای استان، خانه مطبوعات جدید با ترکیبی از جوانان، پیشکسوتان و بانوان، تشکیل شد که از همان ابتدا با دغدغه حل مشکلات اصحاب رسانه استان کار خود را آغاز کرده و در این مسیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با تمام توان در کنار خانه مطبوعات خواهد بود.

انتهای پیام
captcha