دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده‌های نیازمند
کد خبر: 3893874
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده‌های نیازمند

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به همراه مسئولان با تعدادی از خانواده‌هایی که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند، دیدار کرد.

دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده‌های نیازمند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری، حسین کلانتری، استاندار، امروز، 6 اردیبهشت‌ماه با اشاره به آغاز ماه رمضان، گفت: در این ماه درهای رحمت و مغفرت بر روی همگان باز است و باید تلاش کنیم بالاترین بهره را از بهترین ماه خدا ببریم.

وی توجه به طبقات اجتماعی و اقتصادی که نیاز به حمایت و توجه بیشتری دارند را از بهترین اعمال در این ماه برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم سفره‌ای در این ماه خالی نباشد و در حد وسع و توان کمک‌های مؤمنانه و خیرخواهانه به دست نیازمندان برسد.

استاندار با اشاره به سخنان و رهنمودهای بسیار ارزشمند و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در خصوص کمک‌های مؤمنانه، تصریح کرد: این پویش و حرکت عظیم دینی و اسلامی در دنیا بی‌نظیر است و باید از همه ظرفیت‌ها و توان استان برای کمک به محرومان در همه مناطق شهری و روستایی استفاده شود.

کلانتری از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان سپاه و بسیج، خیران استان و نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر در انجام عمل مؤمنانه کمک‌رسانی به خانواده‌هایی که نیازمند حمایت بیشتری هستند قدرداتی کرد و ادامه داد: رسیدگی و یاری رساندن به خانواده‌های که به حمایت بیشتری احتیاج دارند یکی از پیام‌های مهم ماه مبارک رمضان است.

وی دستور ساخت و تهیه یک باب مسکن برای خانواده نیازمندی که به همراه مادر و دو فرزند دخترش زندگی می‌کند را صادر و تأکید کرد: تلاش می‌کنیم این منزل تا پایان امسال به این خانواده تحویل داده شود.

انتهای پیام
captcha