راه‎اندازی حسینیه مجازی نورباران
کد خبر: 3917472
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

راه‎اندازی حسینیه مجازی نورباران

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، از راه‌اندازی حسینیه مجازی نورباران در بستر شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

راه‎اندازی حسینیه مجازی نوربارانمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از راه‌اندازی حسینیه مجازی نورباران در بستر شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: با پیروی از بیانات رهبری مبنی بر اولویت دادن به پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری حسینی و لزوم جلوگیری از اجتماعات گسترده، گروه قرآن و عترت لرستان اقدام به تشکیل گروه‌ها و کانال‌های حسینیه مجازی نور باران در شبکه‌های اجتماعی کرده است.

احمدی با اشاره به تشکیل کانال در پیام رسان‌های سروش، ایتا و واتس آپ به آدرس noorbaran، ادامه داد: همچنین پیج اینستاگرامی حسینیه مجازی نورباران به آدرس lo_quran ایجاد و آماده فعالیت است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: فعالیت حسینیه مجازی نورباران همزمان با اولین روز ماه محرم الحرام آغاز و تا پایان ماه صفر با ارسال روزانه مداحی، سخنرانی، سینه‌زنی، عزاداری و ... ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha