برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن‌کریم البرز
کد خبر: 3933256
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن‌کریم البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از 17 تا 23آبان ماه خبر داد.

برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن‌کریم البرز

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز ، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مرحله کشوری چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان 23 آبان‌ماه به صورت ویدئو کنفرانس و با نظارت داوران مستقر در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مسابقه 5 نفر از بانوان البرزی در رشته حفظ کل، رشته حفظ ٢٠جزء، رشته ترتیل، رشته قرائت تحقیق، رشته دعا خوانی به رقابت می‌پردازند.
اشرفی تصریح کرد: در بخش آقایان نیز 5 نماینده البرزی در رشته حفظ کل، رشته حفظ ٢٠جزء، ترتیل، رشته قرائت تحقیق، رشته اذان و رشته دعا خوانی در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.
این مسئول زمان مسابقات آقایان را ساعت ۹ صبح ١7 آبان ٩٩ به صورت ضبط آثار در صدا و سیمای مرکز اعلام و افزود: برگزاری این مسابقات با هماهنگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف انجام می‌گیرد و تمام نکات پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی رعایت خواهد شد.
وی گفت: «محمد بحرالعلوم» برای بخش آقایان و «اعظم غلامی» برای بخش بانوان به عنوان ناظر از استان البرز بر نحوه اجرای مسابقات نظارت دارند.

انتهای پیام
captcha