رقابت 5 بانوی البرزی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3934395
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

رقابت 5 بانوی البرزی در مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان خبر داد و گفت: پنج نفر برتر راه‌ یافته از البرز به‌صورت ویدئوکنفرانس امروز به رقابت با نفرات برتر سایر استان‌ها می‌پردازند.

رقابت 5 بانوی البرزی در مسابقات قرآن اوقاف

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان، 23 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که به‌صورت ویدئو‌کنفرانس در سالن جلسات این اداره و براساس جدول زمانی برگزار خواهد شد، پنچ نفر از بانوان راه یافته به این مرحله در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ترتیل، قرائت و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به اینکه امروز دومین روز از آغاز مسابقات بانوان در سطح کشور است، بیان کرد: در این مسابقات داوران با امتیازبندی شرکت‌کنندگان هر استان‌ افراد را ارزیابی کرده و سپس پس از اتمام مسابقات تمام استان‌ها که در بازه زمانی یک هفته‌ای انجام می‌شود نفرات برتر را اعلام خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در بخش آقایان، 17 آبان‌ماه در استدیوی مرکز صدا و سیمای استان برگزار شد، در مورد ارزیابی نفرات راه یافته به مرحله کشوری، توضیح داد: از آنجا که مسابقات آقایان در محل صدا‌وسیما و به‌صورت ضبطی برگزار شد، ارزیابی از طریق شبکه قرآن سیما و با پخش آثار ضبط شده صورت خواهد گرفت و در نهایت از سوی داوران حاضر در این برنامه نفرات برتر تعیین می‌شوند.

انتهای پیام
captcha