ارسال ۳۵۵ اثر به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های زنجان
کد خبر: 3986265
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

ارسال ۳۵۵ اثر به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان گفت: ۳۵۵ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

ارسال 355 اثر به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، محمد ربیع احمدخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امروز سوم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فرآیند برگزاری هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان آغاز شده و مهلت ارسال آثار آن پایان یافته است.

وی ابراز کرد: در این دوره از جشنواره تعداد ۳۵۵ اثر در سایت جشنواره بارگذاری شد و ۹۱ نفر از فعالان رسانه استان این تعداد اثر را بارگذاری کرده‌اند. تعداد آثار بارگذاری شده شامل خبر ۲۹ اثر، گزارش۷۶ اثر، عکس ۲۶ اثر، مصاحبه ۴۸ اثر، مقاله، یادداشت، سرمقاله ۶۷ اثر، طنز مکتوب ۷ اثر، تیتر ۷۱ اثر، طرح و کاریکاتور ۱ اثر و طراحی و صفحه آرایی ۳۰ اثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برای انتخاب نفرات اول، دوم و سوم هر بخش باید بیش از 15 نفر شرکت‌کننده وجود داشته باشد، بیان کرد: بر اساس آمار موجود به جز بخش طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور، داوران می‌توانند در تمامی بخش‌ها سه انتخاب را داشته باشند.

وی تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، داوری آثار به زودی شروع و اسامی برگزیدگان همزمان با ۱۷ مرداد (روز خبرنگار) اعلام خواهد شد؛ همچنین سال گذشته ۲۹۴ اثر به جشنواره ششم ارسال شده بود.

احمدخانی ارتقای سطح کمی و کیفی خبر و اطلاع‌رسانی، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات و خبرگزاری‌ها را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

انتهای پیام
captcha