برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در لرستان
کد خبر: 3994153
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان با شرکت ۶۲ نفر خبر داد.

برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در لرستانتقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در لرستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا مرحله شهرستانی این مسابقات به‌صورت ضبطی و ویدئو‌کنفرانسی برگزار شد که نفرات با کسب حد نصاب به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند.

وی از شرکت حضور ۶۲ نفر در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در لرستان خبر داد و گفت: در بخش آقایان ۳۸ نفر و در بخش بانوان ۲۴ نفر طی روزهای دهم و یازدهم شهریورماه با هم به رقابت می‌پردازند.

دریکوند با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری که آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند، ادامه داد: این مسابقات به صورت حضوری و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: داوری این مسابقات را در بخش آقایان عزت‌الله گوشه‌ای سیدعباس پورهاشمیان، حامد داوودی، حسین قائدرحمت، سیدمحمد شاهرخی و حسن‌رضا مرادی و در بخش بانوان لیلا برادران، خدیجه بیرانوند، بهاره امیدزاده، معصومه حسینی و زهرا ملکی بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha