نقش بی‌بدیل نیروی انتظامی در تأمین امنیت کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 4002819
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

نقش بی‌بدیل نیروی انتظامی در تأمین امنیت کهگیلویه‌و‌بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در استان مشکل امنیتی نداریم، گفت: نیروی انتظامی در تأمین امنیت در درون کشور و مرزها نقش بی‌بدیل داشته است.

نقش بی بدیل نیروی انتظامی در تامین امنیت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 13مهرماه در نشست با فرماندهان انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات استانداری استان، با اشاره به اینکه در استان مشکل امنیتی نداریم و ضریب امنیت بالا بوده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی در حوزه نظم و امنیت استان مجدانه تلاش می‌کند و در این رابطه به خوبی مراقبت و عمل کرده است.

وی با تأکید به اینکه نیروی انتظامی در تأمین امنیت در درون کشور و در مرزها نقشی بی‌بدیل دارد، بیان کرد: در برقراری نظم و امنیت پایدار و آرامش مردم که از عملکرد خوب نیروی انتظامی است همه وظیفه داریم و باید همکاری کنیم.

احمدزاده به سفر پر برکت رئیس‌جمهور به استان اشاره کرد و افزود: 217 مصوبه در بخش‌های مختلف استان دستاورد این سفر بوده که به لحاظ ارزش مالی در تاریخ استان بی‌نظیر است. تمام این مصوبات برای اجرا نیازمند ایجاد فضای امن و امنیت کامل بوده که نیروی انتظامی در برقراری این امنیت نقش سازنده‌ای باید ایفا کند.

همچنین، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تبریک انتصاب سیدعلی احمدزاده به‌عنوان استاندار گفت: استاندار از فرزندان بومی بوده و نسبت به مسائل استان شناخت کامل دارد و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را به خوبی می‌شناسد.

سردار مصطفایی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از 17 مهرماه آغاز و تا23  همین ماه ادامه دارد و در این هفته 46 برنامه کشوری و 10 برنامه بومی برای اجرا در فرماندهی انتظامی استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام
captcha