مسئولیت و تعهد بارزترین ویژگی بسیج است
کد خبر: 4015548
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

مسئولیت و تعهد بارزترین ویژگی بسیج است

دادستان شاهرود با بیان اینکه احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب و کشور مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است گفت: بسیج به بهترین شکل بیانگر وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی و نماد مردم‌سالاری دینی است.

مسئولیت و تعهد، بارزترین ویژگی بسیج است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام رضی پارسامنش، دادستان شاهرود شب گذشته، 1 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج، شجره طیبه و میراث ماندگار معمار انقلاب اسلامی و نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه است گفت: با تکیه بر اراده عظیم خودجوش خود توانسته در راه اعتلای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها یاریگر نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: ایثار و حماسه‌آفرینی و تلاش‌های بسیج محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران و فراز و نشیب‌های حیات پر برکت انقلاب اسلامی آثار و برکات این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.

پارسامنش با تأکید بر اینکه بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده یادآور شد: بسیجیان نیز نه تنها در عرصه نظامی بلکه در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام و پیش قدم بوده‌اند.

دادستان شاهرود با اشاره به اینکه این احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب و کشور مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است اظهار کرد: بسیج به بهترین نحو، بیانگر وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی و نماد مردم‌سالاری دینی است.

پارسامنش بسیج را مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان برشمرد و گفت: این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده که فرمودند: «بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است».

به گفته وی بسیج متعلق به هیچ گروه و حزب و جناحی نیست و برخواسته از بطن مردم و برای مردم است و هیچ جناحی حق مصادره و سهم خواهی از این شجره طیبه را به نفع خود ندارد.

انتهای پیام
captcha