مذاکرات نباید خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب و راه پرصلابت نظام وارد کند
کد خبر: 4033180
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

مذاکرات نباید خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب و راه پرصلابت نظام وارد کند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه مذاکرات نباید خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب و راه پرصلابت نظام وارد کند، اظهار داشت: رفع تحریم های ظالمانه باید در جریان مذاکرات مورد توجه جدی قرار بگیرد که امیدواریم با تلاش تیم مذاکره کننده، تدبیر مسئولان و هدایت های رهبری و تلاش های ریاست جمهوری این مذاکرات با عزت همراه بوده و نتیجه آن برای ایران ثمربخش باشد.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 12 بهمن‌ماه، در مراسم تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب همزمان با ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، گفت: ما خواستار مذاکرات عزتمندانه از سوی تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران هستیم که در این راستا باید برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته شود که خوشبختانه تیم مذاکره کننده گام های مثبتی در این زمینه بر می‌دارد.

وی با تاکید بر اینکه مذاکرات نباید خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب و راه پرصلابت نظام وارد کند، اظهار کرد: رفع تحریم های ظالمانه باید در جریان مذاکرات مورد توجه جدی قرار بگیرد که امیدواریم با تلاش تیم مذاکره کننده، تدبیر مسئولان و هدایت‌های رهبری و تلاش‌های ریاست جمهوری این مذاکرات با عزت همراه بوده و نتیجه آن برای ایران ثمربخش باشد.

آل‌هاشم حل مشکلات معیشتی را از جمله اهداف مهم و محوری انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در این راستا مسئولان نظام وظایف بسیار خطیر و مهمی بر عهده دارند و در سطح مدیریت‌ها، قانون گذاری و اجرا باید توجه ویژه ای به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند.

امام جمعه تبریز، تفاوت مهم انقلاب ۱۳۵۷ مردم ایران با سایر انقلاب‌ها را در اسلامی بودن آن بیان و اضافه کرد: اسلام تنها دینی است که برای تمام شئون انسان‌ها برنامه دارد و تنها انقلابی که قادر است جمیع مشکلات مردم را بررسی و تضمین کند و خود مشکلات جدیدی پدید نیاورد، همین انقلاب اسلامی ایران است و امروز رهبر انقلاب نه تنها رهبری نظام اسلامی ایران بلکه هدایت تمامی مسلمانان جهان را برعهده دارند.

وی دهه‌ فجر نقلاب اسلامی را تفسیر عملی آیه‌ ۲۵۷ سوره بقره دانست که امام خمینی (ره) آنرا برای امت اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان تفسیر کردند و این روزهای مهم تاریخ ایران میقات ۱۰ روزه‌ یاران امام خمینی(ره) است که پیش پای او آمدند و فرشی از بشریت برای او گستردند.

آل‌هاشم، با بیان اینکه این روزهای حماسه آفرین کلید گشاینده‌ درهای پیروزی به روی ملت بود، گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ارمغان دهه‌ فجر بود و «والفجر» سوگند همیشگی خداوند متعال و نویدبخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت بوده و بهمن ماه نیز تجلی این وعده‌ الهی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha