اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 4113228
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان همزمان با کنگره ملی شهدا در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

اجلاسیه شهدای روحانی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، سومین نشست شورای هماهنگی مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 18 دی‌ماه در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای این استان در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای برگزاری این کنگره، کمیته‌های تخصصی تشکیل شده که کمیته روحانیت یکی از این کمیته‌ها است.

وی برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی را از مهم‌ترین برنامه‌های کنگره شهدای استان دانست و افزود: هدف از برگزاری این کنگره‌ها و یادواره‌ها معرفی الگو و سیره شهدا به نسل بعد از انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: اگر روحیه فداکاری و ایثار و مقاومت در جامعه طبق فرامین مقام معظم رهبری اجرا و الگوبرداری شود، همچون دفاع مقدس در برابر همه دشمنان پیروز و سربلند خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha