برگزاری اختتامیه مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در شهرستان انار
کد خبر: 4127212
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

برگزاری اختتامیه مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در شهرستان انار

آیین اختتامیه مرحله استانی هفدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» کرمان در شهرستان انار برگزار شد و در پایان ۴۴ برگزیده این دوره از جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

مدهامتان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین اختتامیه مرحله استانی هفدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» کرمان با حضور مسئولان استان و شهرستان انار و جمعی از مردم و متسابقین امروز، ۱۹ اسفندماه در انار برگزار شد و در پایان ۴۴ برگزیده این دوره از جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره، مجتمع مس سرچشمه و تمام خیرانی که برای تکریم قرآن و خادمان قرآن خدمت می‌کنند، اظهار کرد: باید نگران سستی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، جوانان و ... باشیم و تلاش کنیم تا پیروزی خود را حفظ و انقلابمان را با قدرت به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت افزایش جلسات و حافظان قرآن و همچنین تکریم خادمان قرآن، گفت: برپایی چنین جشنواره‌ها و برنامه‌هایی کمک بسیاری به این امر می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم شهرستان‌های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه در دولت‌های مختلف به موضوع فرهنگ کم توجهی می‌شود و از یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه کشور تنها یک و هفت دهم یعنی ۳۹ میلیارد تومان به فرهنگ اختصاص یافته، اظهار کرد: در چنین شرایطی باید انقلابی و جهادی کار فرهنگی انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha