نبود سیستم سرمایشی؛ مهمترین مشکل مؤسسه قرآنی جنت بهمئی
کد خبر: 4145964
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
مدیر مؤسسه قرآنی جنت بیان کرد:

نبود سیستم سرمایشی؛ مهمترین مشکل مؤسسه قرآنی جنت بهمئی

فاطمه کریمیان گفت: باتوجه به نزدیکی فصل تابستان و گرمای شهرستان بهمئی، مؤسسه قرآنی جنت در این شهرستان با مشکل نبود وسایل سرمایشی دست و پنجه نرم می‌کند.

قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی جنت بهمئی

فاطمه کریمیان، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جنت شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه این مؤسسه از سال 1401 تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی با فعالیت 3 مربی در بخش دختران و پسران نوجوان تأسیس شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 150 نفر برای کلاس‌های تابستانی، ثبت نام کرده‌اند.

وی کلاس‌های تابستانی را شامل روخوانی، روانخوانی، حفظ، تجوید، صوت و لحن، دوره سطح ۱ تا ۴، دوره تربیت معلم قرآن، کلاس‌های نمددوزی، کاردستی، نقاشی، گروه سرود و نمایش و غیره بیان کرد و  افزود: استقبال از این کلاس‌ها مطلوب است.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به مشکلات مؤسسه، تصریح کرد: رحل و قلم قرآنی، کتاب کمک آموزشی قرآن، دستگاه کپی، پروژکتور، تخته وایتبرد، آبسردکن، جاکفشی بزرگ، کمد قفسه کتاب از جمله نیازمندی‌های این مؤسسه است، ضمن اینکه نداشتن سیستم سرمایشی با توجه به فصل تابستان و شهرستان گرمسیری بهمئی مشکل حاد مؤسسه است.

کریمیان با اشاره به استیجاری بودن مؤسسه، اضافه کرد: انتظار داریم متولیان قرآنی و خیرین کمک مادی کنند تا بتوانیم به فعالیت‌های قرآنی خویش ادامه بدهیم.تمام تلاشم را برای سرپا نگه داشتن مؤسسه می‌کنم تا جوانان مفیدی برای جامعه تربیت کنم.

وی در پایان با اشاره به استعداد بالای مردم شهرستان بهمئی در بخش حفظ قرآن، گفت: در صورت کمک به شکوفایی قرآن آموزان از سوی مسئولان، می‌توانیم مقام‌های ملی را کسب کنیم.

انتهای پیام
captcha