برگزاری جشنواره «سلاله» در کهگیلویه
کد خبر: 4148233
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

برگزاری جشنواره «سلاله» در کهگیلویه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه از برگزاری جشنواره «سلاله» ویژه معرفی خدمات و فعالیت‌های دست‌اندرکاران بقاع متبرکه شهرستان خبر داد.

جشنواره «سلاله»

سیدحسین نادریان‌نسب، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص برگزاری جشنواره «سلاله»، اظهار کرد: در ادوار مختلف بقاع متبرکه و امامزادگان وارد کشور ما شده‌اند و مزارهای شریف آنها به‌عنوان اعتاب شریفه مورد توجه مردم بوده‌اند و به ایفای نقش در نقاط مختلف کشور پرداخته‌اند. جشنواره سلاله به‌صورت سراسری و در گستره ملی برگزار می‌شود و همه بقاع متبرکه تحت پوشش اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد به تناسب ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود امکان حضور در جشنواره را دارند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: معرفی خدمات آستان‌های مقدس، ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه‌های آنها و همچنین رونق ارتباط و تعامل این اماکن مقدس با یکدیگر از اهداف برگزاری این جشنواره است.این جشنواره در میان امامزادگان سطح یک، دو و سه برگزار می‌شود، جشنواره سلاله در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه درباره زمینه‌های شرکت در جشنواره سلاله، بیان کرد: در این دوره فعالیت‌ بقاع متبرکه در چهار حوزه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که شامل الف) برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، ب) برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، ج) فعالیت‌های قرآنی و د) برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریتی می‌باشد.جشنواره همزمان با آغاز دهه کرامت شروع شده و امامزادگان و بقاع متبرکه تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند آثار و فعالیت‌هایشان را در سایت جشنواره به آدرس olalefestival.ir بارگذاری کنند.

نادریان محورهای اصلی ارزیابی داوری را کمیت و کیفیت برنامه‌ها، کمیت و کیفیت مخاطبان و نوآوری و خلاقیت در اجرا و نیز تأثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی معرفی کرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴
0
0
سلام،برنامه خوبی هست جهت فعال شدن هیات امناها
captcha