برپایی «حلقه‌های معرفتی» در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه یاسوج
کد خبر: 4151546
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

برپایی «حلقه‌های معرفتی» در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه یاسوج

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج برپایی حلقه‌های معرفتی در خوابگاه‌های دانشجویی دختران و پسران را از جمله برنامه‌های اجرایی در این دانشگاه اعلام کرد و گفت: استقبال از این برنامه‌ها مطلوب است.

حجت‌الاسلام امراله اندرزیان، معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج

حجت‌الاسلام والمسلمین امراله اندرزیان، معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه، اظهار کرد: برای ترویج قرآن و عترت و برنامه‌های فرهنگی در این دانشگاه، از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم.

وی درخصوص جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه یاسوج، افزود: این جشنواره در 6 بخش و 20 رشته ویژه 85 دانشجوی دختر و پسر به‌صورت استانی برگزار شد و از این تعداد 2 دختر و پسر در بخش مداحی و احکام در مسابقات کشوری که در لرستان برگزار شد، برگزیده شدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در ادامه برپایی حلقه‌های معرفتی، روانشناسی، ازدواج آسان و خانواده در خوابگاه‌های دختران و پسران، محفل انس با قرآن، جزء‌خوانی و تبیین‌های قرآنی در دانشگاه و خوابگاه‌ها، مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره حجرات، ترویج جهادتبیین در شبکه دنا و همکاری با صداوسیما در برنامه نیم بهشت، کرسی‌های آزاداندیشی، میزگردها و مناظرات و کسب مقام چهارم کشوری و تبیین کارگاه آموزشی جوانی جمعیت و کسب مقام هشتم کشوری و سرکشی و رفع مشکلات خابگاه‌های دانشجویی را از برنامه‌های اجرایی دانشگاه بیان کرد.

حجت‌الاسلام اندرزیان برپایی کارگاه‌های دانش‌افزایی، مهدویت، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، فرزندآوری و جوانی جمعیت، اخلاق و معنویت برای دانشجویان، کارکنان و اساتید، برگزاری تمامی مناسبت‌های مذهبی، اردوهای جهادی و زیارتی، اردوهای مشهد، راهیان نور، راهیان پیشرفت و انجمن‌های علمی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه ذکر کرد.

وی در پایان با اشاره به بارگاه شهید گمنام در دانشگاه یاسوج، گفت: تاکنون بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای عمران و آبادی این بارگاه هزینه شد. همچنین بودجه فرهنگی دانشگاه طی امسال نیز به نسبت سال ۱۴٠٠ به ۱۵ برابر رسید.

انتهای پیام
captcha