خدمات نظام، صادقانه به مردم تبیین شود
کد خبر: 4154338
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
نماینده مجلس:

خدمات نظام، صادقانه به مردم تبیین شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد بر تبیین و تشریح خدمات نظام به‌صورت صادقانه در حوزه‌ها و قالب‌های مختلف برای مردم تأکید کرد.

شورای اداری لنده با حضور نماینده مردم در مجلس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، جلال دانش، فرماندار شهرستان لنده شامگاه، 19 تیرماه در نشست شورای اداری این شهرستان، گفت: مشکلات برق شهرستان لنده حقیقتاً در چند سال گذشته باعث شد که امروز با چالش‌های اساسی مواجه شویم.با پیگیری‌های مهم استاندار، نماینده مردم در مجلس و حمایت‌های خوب وزیر نیرو پروژه برق نیروگاه دژکوه با تأمین اعتبار۴ هزار میلیارد ریالی شاهد سرعت کار در یکسال گذشته بودیم.

وی در ادامه اظهار کرد: با راه‌اندازی ‌ایستگاه موقت ۳۰ مگاواتی برق لنده تا یک ماه آینده تا تکمیل و راه‌اندازی‌ ایستگاه اصلی این مشکلات به طور کامل رفع خواهند شد.در همین مدت پیمانکار اقدام به مقرزنی و اتصالات کابل‌ها اقدام کرده است که سرعت کار را چندین برابر کرده است.

فرماندار شهرستان لنده بیان کرد: جاده لنده به تراب یک نیاز اساسی برای مردم لنده و حتی شهرستان بهمئی است که این قطعه یکی از اولویت‌های مهم شهرستان است که‌ امیدواریم در سفر ریاست جمهوری نیز با تأمین اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی موافقت صورت گیرد.با اجرای این راه اصلی شاهد کاهش مسیر۴۳ کیلومتری لنده به یاسوج و اتصال به محور اصلی دهدشت به پاتاوه خواهیم بود.

وی ادامه داد: در بحث راه لنده به بهمئی که یکی مطالبه مهم برای مردم هر دو شهرستان است که به‌عنوان جایگزینی برای محور لنده به تشان است تا این مهم اجرایی شود این پروژه مورد بررسی قرار گیرد.از مهرماه سال گذشته تأمین اعتبار و قیر این پروژه تأمین شد ولی راهداری استان پای کار نیامند و ۴۰ کیلومتر به عرض ۴ متر باید تعریض و نقاط حادثه خیز آن اصلاح باید شود.

فرماندار شهرستان لنده اضافه کرد: همچنین جاده لنده به تشان یکی از مطالبات مهم مردم است که انتظار داریم این مهم در سفر ریاست جمهوری مورد توجه قرار گیرد.معاون وزیر راه شهرسازی کلنگ این مسیر را زدند و توقع برای مردم ایجاد کردند و وقتی از وی سؤال کردیم، وی گفت: که این پروژه در اولویت کاری ما نبود و اینجاست که باید وی نسبت به این مهم پاسخگو باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خدمات نظام در حوزه‌های مختلف نیازمند وقت اساسی است که این مهم باید در قالب‌های مختلف برای مردم به‌صورت صادقانه تبیین و تشریح شود.

وی اظهار کرد: هیچ زمانی سعی نکردم در مقام کاندیدای مجلس تا زمان قانونی فعالیتی داشته باشم ولی تا زمانی که نمانیده مردم هستیم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.وظیفه شرعی داریم تمام قد در کنار مردم باشیم و باید همه مشارکت کنند تا این وضعیت به بهترین شکل حل شود.وقتی کسی در حاکمیت مسئولیت دارد باید احساس کند که خادم مردم است و باید خدمات نظام به درستی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: بحث امنیت یکی از اساسی‌ترین مباحث مهم در انتخابات است که در آینده این انتخابات باید مورد توجه قرارگیرد. باید زمینه برای مشارکت حداکثری فراهم شود و این مهم نیاز به ابزاری است که ما برای مردم در انتخابات فراهم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام موحد در پایان با بیان اینکه برای مطالبه‌گری و دفاع از محرومت و مظلومیت مردم منطقه و حوزه استحفاظی‌ام از هیچ تلاشی دریغ نکردم، گفت: 2 پروژه مهم دوجود دارد که بحث مخزن‌سازی صندوق بازنشستگی کشور در یکی از شهرستان‌های حوزه انتخابیه در حال رایزنی و اجرایی است و برای اشتغال این مهم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha