پروژه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد در حوزه آب به ثمر ننشسته است
کد خبر: 4154981
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر:

پروژه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد در حوزه آب به ثمر ننشسته است

امام جمعه دهدشت با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در 26 تیرماه، گفت: پروژه‌های زخمی کهگیلویه‌وبویراحمد در حوزه آب به ثمر ننشسته است و از رئیس جمهور می‌خواهیم نگاهی به مسئله آب داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت امروز، 23 تیرماه در نماز جمعه این هفته شهر دهدشت، با اشاره به دیدار مبلغان با رهبر انقلاب، اظهار کرد: معظم‌له درخصوص تبلیغ نسبت به حوزه‌های علمیه رضایت ندارند.ضمن اینکه لازم است روحانیونی که استخدام دولت شدند، نیز تبلیغات دین را انجام دهند.

وی افزود: امروز دفاع از انقلاب واجب است حکومت اسلامی تشکیل شده  و آرزوی همه انبیا بود. ما روحانیت بدهکار به این انقلاب هستیم و رهبری حجت را تمام کردند.

امام جمعه دهدشت در ادامه سخنان خویش با اشاره به حضور ریاست جمهور در سفر به آفریقا، بیان کرد: این کشور از ثروتمندترین کشورهاست و آقایان ۱۱ سال موجب قطع شدن ارتباط ایران با این کشور شدند و صادرات انجام نمی‌گرفت.

وحدانی‌فر با اشاره به هفته شورای نگهبان، اضافه کرد: برخی‌ها که منافع آنها تامین نمی‌شود به شورای نگهبان که از اصل نظام است و نهاد مقدسی است، حمله می‌کنند. رهبری فرمودند ممکن است شورای نگهبان نظرش با ما یکی نباشد اما ما تابع آنها هستیم. ان‌شاء‌الله این روحیه جهادی را حفظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در 26 تیرماه جاری، با بیان اینکه پروژه‌های زخمی کهگیلویه‌وبویر احمد در حوزه آب به ثمر ننشسته است، گفت: در این سفر از رئیس‌جمهور می‌خواهیم نگاهی به مسئله آب داشته باشند تا بیکاری، مشکل برق و غیره در استان رفع شود. در کهگیلویه سدبالیاد، رود سمه، آبریز و غیره مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha