آغاز فعالیت مجدد مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه ياسوج از مهرماه
کد خبر: 4155124
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

آغاز فعالیت مجدد مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه ياسوج از مهرماه

مدیر مؤسسه قرآنی قرآن و نهج‌البلاغه در یاسوج از راه‌اندازی مجدد این مؤسسه قرآنی ویژه دختران همه رده‌های سنی از مهرماه سال‌جاری خبر داد.

مؤسسه قرآنی« قرآن و نهج‌البلاغه»

سیده‌زهرا جهان‌آرا، مدیر مؤسسه قرآنی «قرآن و نهج‌البلاغه» در یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص فعالیت این مؤسسه قرآنی اظهار کرد: این مؤسسه از سال 1385 تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی با فعالیت 6 مربی راه‌اندازی شد و از همان ابتدا استقبال از برنامه‌ها و کلاس‌های قرآنی از سوی علاقه‌مندان مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه سال 1394 به علت برخی مسائل شخصی تعطیل شد، افزود: قرار است مؤسسه مهرماه امسال در مکانی استجاری ویژه دختران همه رده‌های سنی مجدد راه‌اندازی شود.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه کلاس‌های تجوید، حفظ، روخوانی، روانخوانی و مناسبت‌های دینی و مذهبی در این مؤسسه برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست‌های تربیتی ویژه والدین و تبیین مسائل روز جامعه از برنامه‌های اجرایی آینده است.

جهان‌آرا با بیان اینکه برای حمایت از این مؤسسه درخواست‌هایی از مسئولان و خیران انجام شد، افزود: هیچ کسی برای کمک اعلام آمادگی نکرد، ضمن اینکه قلم قرآنی، رایانه، میز، صندلی و پروژکتور از نیازمندی‌های مؤسسه است.

وی با اشاره به استعداد فوق‌العاده قرآن‌آموزان یاسوجی در بخش حفظ، گفت: ضرورت دارد مؤسسات قرآنی در این زمینه بروز شوند و متولیان قرآنی نیز کمک مالی و معنوی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha