تلاوت سعید پرویزی در هیئت ثارالله مسجد جامع‌الهادی(ع)
کد خبر: 4156180
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

تلاوت سعید پرویزی در هیئت ثارالله مسجد جامع‌الهادی(ع)

مراسم عزاداری دهه نخست ماه محرم هر شب با تلاوت قاری بین‌المللی کشورمان آغاز می‌شود.

هیئت ثارالله مسجد جامع‌الهادی(ع)

به گزارش ایکنا، مجالس روضه و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و اهتمام ویژه به تلاوت آیاتی از قرآن با استفاده از ظرفیت قاریان خوش‌خوان حاضر در جلسه و یا دعوت از قاریان بنام ملی و بین‌المللی می‌تواند مردم را بیش از پیش به قرآن و مفاهیم آن متوجه کند لذا بانیان هیئات مذهبی به این موضوع توجه داشته باشند تا مجالس عزاداری از تلاوت قرآن خالی نباشد چرا که امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) ملازم جدایی‌ناپذیر قرآن هستند چنانکه اهتمام ویژه به تلاوت و حفظ قرآن در سیره عملی و گفتاری اهل‌بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) با مهلت‌خواستن یک شب ایشان (شب عاشورا) برای عبادت و قرآن‌خوانی مشهود و ملموس است.

در این راستا، هیئت ثارالله مسجد جامع الهادی(ع) مراسم عزاداری و روضه‌خوانی 11 شب نخست ماه محرم را با دعوت از سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان برگزار می‌کند. این مجلس عزاداری که از شامگاه گذشته، 27 تیر پس از نماز مغرب و عشا آغاز شده است با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدجلال موسویان، مدرس حوزه و مداحی عمید عباس‌زاده از ذاکرین اهل‌بیت(ع) است.

ورود عموم علاقه‌مندان به این مجلس عزاداری آزاد است و هیئت ثارالله مسجد جامع‌الهادی(ع) در مجیدیه شمالی، بالاتر از میدان ملت، خیابان شهید صباح غربی قرار دارد.  

انتهای پیام
captcha