تبلیغ چهره‌به‌چهره «هادیان کریمه» با موضوع سبک زندگی حسینی
کد خبر: 4157497
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

تبلیغ چهره‌به‌چهره «هادیان کریمه» با موضوع سبک زندگی حسینی

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت از آغاز طرح «هادیان کریمه» خبر داد و گفت: طلاب در این طرح به‌صورت چهره‌به‌چهره به تبلیغ سبک زندگی حسینی می‌پردازند و به سؤالات و شبهات دینی و اعتقادی مردم پاسخ می‌دهند.

تبلیغ چهره‌به‌چهرهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری، مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ایام عزاداری امام حسین(ع) جمعی از طلاب آموزش‌دیده حرم مطهر بانوی کرامت در قالب «هادیان کریمه» در این آستان مقدس به تبلیغ چهره‌به‌چهره در میان زائران می‌پردازند.

وی گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: این گروه از مبلغان که با لباس مقدس روحانیت و کارت مخصوص شناخته می‌شوند ظهر‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و غروب‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در ورودی‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) مستقر هستند و در رابطه با سبک زندگی حسینی و لازمه‌های آن با مردم سخن می‌گویند.

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: با توجه به اینکه هفته اول محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر نامیده شده است «هادیان کریمه» نیز در این راستا در قالب‌های دوستانه و صمیمی تذکرات لازم را به زائران حرم مطهر می‌دهند.

وی با اشاره به بازخورد خوب این طرح در میان مردم در مناسبت‌های گذشته یادآور شد: طلاب در قالب این طرح به مسائل شرعی و اعتقادی مردم نیز پاسخ می‌دهند که مورد استقبال زائران به‌ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha