پذیرایی روزانه موکب‌های سمنان از ۳۵۰۰ زائر اربعین
کد خبر: 4157502
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

پذیرایی روزانه موکب‌های سمنان از ۳۵۰۰ زائر اربعین

رئیس ستاد عتبات عالیات استان سمنان از برپایی ۴۰ موکب استان برای اربعین حسینی سال جاری در عراق و ایران خبر داد و گفت: این موکب‌ها روزانه از سه هزار و ۵۰۰ نفر پذیرایی خواهند کرد.

موکب اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از سمنان، جبار دوست‌محمدی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان سمنان، شب گذشته، یکم مرداد در سومین گردهمایی مدیران مواکب اربعین حسینی در فرمانداری دامغان با بیان اینکه ۴۰ موکب استان در اربعین حسینی در عراق و ایران برپا می‌شود، گفت: این موکب‌ها کار اسکان و پذیرایی زائران را طی ایام اربعین برعهده دارند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سه هزار و ۵۰۰ نفر از این موکب‌ها بهره‌مند خواهند شد که رد این راستا علاوه بر اسکان و پذیرایی این افراد از خدمات بهداشت و درمان نیز بهره خواهند برد.

رئیس ستاد عتبات عالیات سمنان با تأکید بر اینکه تعامل و هماهنگی بیشتر بین موکب‌داران اربعین در دستور کار است، اظهار کرد: نحوه خدمات‌رسانی به زائران با توجه به گرما از جمله مواردی است که موکب‌داران باید به آن توجه کنند.

دوست‌محمدی متذکر شد: برپایی موکب‌ها در نجف، کربلا، سامرا، مرز مهران و بین راه برنامه‌ریزی شده که در این راستا هماهنگی برای انتقال تجهیزات مورد نیاز این موکب‌ها دیگر موضوع حائز اهمیت است.

به گفته وی؛ موکب رسانه‌ای نیز طبق روال سنوات گذشته برپا می‌شود که خبرنگاران استان سمنان می‌توانند در این حوزه نیز فعالیت داشته باشند.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha