اینجا همه خدام الحسین(ع) هستند
کد خبر: 4157936
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
موکب علویان

اینجا همه خدام الحسین(ع) هستند

اینجا همه چیز بهانه است برای آنکه ساعتی به آستان سیدالشهدا(ع) خدمت کنی و جلوه‌ای از ارادت و اخلاص را به نمایش بگذاری، در این موکب با جامی از اشک و جرعه‌ای از روضه عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) را بدرقه می‌کنند تا از قافله عشق جا نمانند.

موکب علویان/اینجا همه خدام الحسین(ع) هستند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، از ابتدای دهه اول ماه محرم موکب علویان سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه به همت معاونت فرهنگی و همکاری دانشجویان برای خدمت به عزاداران امام حسین(ع) برپا شده که همه چیز آن بهانه است برای آنکه ساعتی به آستان سیدالشهدا(ع) خدمت کنند و جلوه‌ای از ارادت و اخلاص را به نمایش بگذارند، در این موکب با جامی از اشک و جرعه‌ای از روضه عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) را بدرقه می‌کنند تا از قافله عشق جا نمانند.

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی چند سالی است که به برپایی این موکب دانشجویی اقدام کرده تا همه خادم الحسین(ع) باشند و امسال نیز از شب اول محرم موکب زدند؛ چای و شربت پذیرایی ثابت است و هر روز یک پذیرایی ویژه از عزاداران حسینی انجام می‌شود.

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در این رابطه به خبرنگار ایکنا، گفت: امسال نیز به رسم چند سال گذشته در ایام محرم عَلَم عزای سیدالشهدا(ع) را برپا کرده‌ایم تا به عزاداران حسینی خدمتی هرچند ناچیز کرده باشیم.

وی افزود: فعالیت موکب دانشجویی جهاددانشگاهی هر روز با پخش مداحی و آماده‌سازی چای و شربت شروع می‌شود و خدام الحسین(ع) از عزاداران حسینی پذیرایی می‌کنند.

خدادادی تصریح کرد: به لطف خداوند امسال بعد از گذشت چندسال از شروع به کار موکب دانشجویی خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی در ابعاد گسترده‌تری انجام می‌شود که معتقدیم عشق به امام حسین(ع) فرصتی را نصیب کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویان جهاددانشگاهی کرمانشاه کرده که خدمت‌گذار عزاداران سیدالشهدا(ع) باشیم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه موکب‌داری امام حسین(ع) سعادت بزرگی است، گفت: امیدوارم دعای خیر عزاداران حسینی پشتیبان جوانانی باشد که در این موکب خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: جایگاه امام حسین(ع) آنچنان والاست که علاقه‌مندان به آستان سیدالشهدا(ع) با اشتیاق درونی پای کار می‌آیند و «موکب دانشجویی جهاددانشگاهی» با فعالیت مشتاقانه دانشجویان، به عزاداران حسینی خدمت می‌کنند.

خدادادی در پایان تأکید کرد: تمام خدام الحسین(ع) بدانند خدمت به امام حسین(ع) لیاقت می‌خواهد که نصیب هرکس نمی‌شود و هر چه موکب در این ایام برپا می‌شود از برکات امام حسین(ع) است.

موکب علویان/اینجا همه خدام الحسین(ع) هستند

موکب علویان/اینجا همه خدام الحسین(ع) هستند

موکب علویان/اینجا همه خدام الحسین(ع) هستند

انتهای پیام
captcha