بررسی گذرنامه‌ها در مرز مهران به کمتر از ۴ ثانیه می‌رسد
کد خبر: 4159568
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
در ایام اربعین

بررسی گذرنامه‌ها در مرز مهران به کمتر از ۴ ثانیه می‌رسد

استاندار ایلام از کاهش مدت‌ زمان عبور زائران از گیت‌های گذرنامه در مرز مهران خبر داد و گفت: با اقدامات صورت‌ گرفته، مدت‌ زمان بررسی گذرنامه‌ها در اربعین امسال به کمتر از ۴ ثانیه می‌رسد و شاهد ازدحام در ورودی گیت‌ها نخواهیم بود.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلامبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، روز گذشته، ۹ مردادماه در نشست مشترک با مقامات عراقی در مرز مهران، با اشاره به میزبانی شایسته کشور عراق از زائران ایرانی در اربعین پارسال، گفت: میزبانی شایسته کشور عراق در سال گذشته موجب شد که امسال زائران بیش از گذشته رغبت داشته باشند برای زیارت وارد کشور عراق شوند.

 وی با قدردانی از اقدامات زیرساختی صورت‌ گرفته در مرز مهران و همکاری و مساعدت استاندار واسط عراق برای خدمات‌دهی و تسهیل در تردد زائران، اظهار کرد: مقرر شده بود در نقطه صفر مرزی مهران با کشور عراق  اتاقک‌های مشترک و سایبان ساخته شود که خواستاریم این مهم در اسرع‌ وقت اجرایی شود.

 بهرام‌نیا به تمهیدات اندیشیده شده برای آب‌رسانی به زائران در کشور عراق اشاره کرد و گفت: برای اربعین امسال روزانه ۳۰ تانکر آب برای مصرف زائران به آن‌ سوی مرز ارسال خواهد شد.

 استاندار ایلام با تأکید بر حل مشکل آب و برق در کشور عراق برای ایام اربعین، تصریح کرد: برای تسهیل در تردد زائران نیاز است ۱۵۰ گیت برای ایام اربعین آماده سرویس شود.

انتهای پیام
captcha