هنوز بار کمی از جهاد تبیین را به دوش کشیده‌ایم
کد خبر: 4161496
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

هنوز بار کمی از جهاد تبیین را به دوش کشیده‌ایم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در جهاد تبیین ما باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم، هنوز بار کمی از جهاد تبیین را به دوش کشیده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی همدان، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، روز گذشته ۱۸ مردادماه، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: در ابتدا دنبال یک فرصت و مجال بودم که با حضور در استان همدان یک خداقوت برای برگزاری مراسم باشکوه غدیر در این استان به مردم همدان بگویم.

وی افزود: عزاداری‌های باشکوه محرم وظایف ما را بسیار سنگین‌تر کرد و بابت این اتفاق بزرگ به مردم، علما، حکماً، گروه‌های جهادی و مادحین خداقوت می‌گویم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به خدمات حجت‌الاسلام نظیری گفت: ابتدا باید از خانواده ایشان تشکر کنم؛ بسیار دشوار است که پدر خانواده برای مجاهدت روز و شب را بهم گره بزند و از روستایی به روستایی دیگر و از شهری به شهری دیگر برود.

حجت‌الاسلام قمی خاطرنشان کرد: سال گذشته ایشان به بنده گفتند که این جایگاه به جوان سپرده شود اما ما با توجه به ضرورت‌های سازمان درخواست کردیم یکسال دیگر هم در این سنگر بمانند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام نظیری از مدیران موفق و توانمند ما در استان‌ها است، بیان کرد: ایشان در مردمی سازی امرتبلیغ و رویکردهای نوین در ایجاد ستاد های مردمی بر اساس مبانی انقلاب اسلامی اهتمام ویژه داشتند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: ما برای پیشبرد اهداف نیاز داریم که از این مدیران توانمند خود در تهران استفاده کنیم، در این استان در ۴ سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده و ما باید بتوانیم در فراگیری این اتفاقات در کشور بهره ببریم.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به ضرورت تبیین گفت: حضرت آقا بارها و بارها با ما از ضرورت تبیین سخن گفته‌اند و ما باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم.

وی افزود: هنوز بار کمی از جهاد تبیین را به دوش کشیده‌ایم ما بسیار بدهکار شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید رضایت رهبر را گام به گام جلو ببریم.

انتهای پیام
captcha