درخشش دانش‌آموزان البرزی در مسابقات قرآن سراسر کشور
کد خبر: 4161856
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

درخشش دانش‌آموزان البرزی در مسابقات قرآن سراسر کشور

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از درخشش دانش‌آموزان پسر این استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور خبر داد.

قرآن کریم

هادی خان‌محمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در بخش آوایی به میزبانی مشهد برگزار شد که در این رویداد ملی، البرز دو رتبه کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در شش رشته در مقطع متوسطه و یک رشته هم در مقطع ابتدایی برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات محمدمهدی دمیرچی در رشته قرائت تحقیق رتبه اول و محمدسام رحمت‌الله‌زاده در رشته حفظ کل قرآن رتبه چهارم کشوری را به‌دست آوردند.

خان‌محمدی توضیح داد: در بخش دختران نیز نادیا عابدینی رتبه سوم حفظ کل قرآن را در مقطع متوسطه اول، راضیه امین رتبه سوم حفظ کل قرآن را در مقطع متوسطه دوم، مطهره میرزایی رتبه دوم حفظ 10 جز را در مقطع متوسطه دوم، مهنا رجبعلی بیگلو رتبه سوم حفظ جز 20 در مقطع متوسطه سوم و ریحانه سلمانی و ریحانه علی‌یاری رتبه چهارم رشته دعاخوانی را در مقطع متوسطه دوم کسب کردند.

این مسئول بیان کرد: این موفقیت بزرگ حاصل تلاش شبانه‌روزی مربیان و فرهنگیانی است که با دغدغه و در اهتمامی جهادگونه، دانش‌آموزان را برای این رقابت قرآنی آماده کردند.

خان‌محمدی گفت: جذب حداکثری دانش‌آموزان در فرآیند مسابقات قرآن، عترت و نماز از مرحله آموزشگاه تا کشوری و تلاش برای فراگیری این فعالیت دانش‌آموز‌محور از جمله اهداف اصلی ماست که در تلاش هستیم با استفاده از همه ابزارهای موجود از جمله هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام
captcha